کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
سرخط خبرها

رئیسی: حضور نیروهای مسلح در منطقه امنیت ساز است + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۴۱۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
رئیسی: حضور نیروهای مسلح در منطقه امنیت ساز است + فیلم
رئیس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه مردم باوری بود، گفت: حضور نیروهای ما در منطقه و خلیج فارس امنیت ساز است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه ۳۱ شهریور یادآور رشادت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایستادگی نیروهای مسلح ما در برابر دشمنان است.

رئیس جمهور افزود: این هفته و این روزها زمینه تکریم از همه نیروهای مسلح بخاطر ایستادگی‌ها و مقاومت‌هایشان است. دفاع مقدس جلوه‌های به یادماندنی و درس‌های بسیار داشت. جلوه خداباوری بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه مردم باوری بود، عنوان کرد: مردم نیروهای مسلح را دوست دارند. نیروهای مسلح ما با مردمند و در مردم. مردم به به نیروهای مسلح عشق می‌ورزند. سپاه در هر کوی و برزنی حاضر است. ارتش در هر سختی مانند سیل و زلزله در کنار مردم است. ناجا در حال تأمین امنیت مرزهاست.

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از جلوه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیروهای مسلح ماست، گفت: نیروهای مسلح ایران با تمام توان فریاد می‌زنند «ما می توانیم». نیروهای مسلح ما تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد، برای ارتقا و رشد. نیروهای مسلح ایران واردکننده سلاح به تولید کننده و صادرکننده سلاح تبدیل شد.

وی افزود: امروز در دکترین ایران جنگ جایی ندارد اما حفظ آمادگی نظامی با رویکرد دفاعی یک سیاست قطعی است.

رئیسی عنوان کرد: امروز با تمام قدرت می‌گوئیم یکی از جلوه‌های مقتدر ایران اسلامی نیروهای مسلح است.

وی مطرح کرد: امروز جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها فعال است و حرف برای گفتن دارد.

رئیس جمهور گفت: حضور نیروهای ما در خلیج فارس و منطقه بر خلاف حضور نیروهای بیگانه امنیت ساز است. نیروهای مسلح ما اطمینان ایجاد می‌کنند. تصور کردند با اعمال تحریم‌ها ما متوقف می‌شویم. یک نمود و نماد آن تبدیل تحریم‌ها به فرصت توسط نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه حتماً نیروی مسلح مجهز و مقتدر پشتوانه مردم است، گفت: ما به جنگ افزارها و تجهیزات نظامی که ساخت جوانان عزیزمان و متخصصان داخلی است افتخار می‌کنیم اما بیش از آن به نیروهای متخصص پای کار افتخار می‌کنیم.

رئیسی با بیان اینکه امروز شعار ما شعار اتحاد است، تاکید کرد: اتحاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، اتحاد بسیج با فراجا، اتحاد نیروهای مسلح با مردم و با امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جهان. این جلوه اتحاد و وحدتی است که ما در پرتو دفاع مقدس داریم.

رئیس جمهور افزود: پروژه دشمن و طرح دشمن برای منزوی کردن جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است که اینها همگی بخاطر ایستادگی و اقتدار نیروهای مسلح ماست.

وی تاکید کرد: هیچ گروه تجزیه‌طلبی در اطراف مرز ایران حق داشتن سلاح ندارد.

رئیسی اشاره به جنگ آذربایجان و ارمنستان، گفت: حفظ حقوق ارامنه و رعایت حال ارامنه یک ضرورت است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->